W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność testować wodę Mama i Ja
Gdy otworzyłam przesyłkę miło się zaskoczyłam bo nie widziałam jeszcze w osiedlowych sklepach tej wody w wersji "z dziubkiem" a taka dla Zu jest najlepsza i najwygodniejsza.
Mąż od razu też przyczepił się do wody ;-) i po wypiciu kilku butelek stwierdził że ma - miękki smak.
Faktycznie smak wody jest delikatny,za co wielki PLUS.
Zu od razu sięgnęła za wodę z dziubkiem i wypiła większą część butelki :-)
Wygląd też przypadł do gustu naszej córeczce od razu zaczęła wesoło krzyczeć -Mamaaaaaa i dzidziaaa ! ;-) widząc etykietę,kształt i proporcje wykonania butelki są również idealne,wygodnie leżą w dłoni,szczególnie duża butelka.Jeden mały MINUSIK to taki że, butelka z dziubkiem jest dosyć "giętka" i Zu czasami za mocno ściskając,chlapie się wodą ;).
Dziękujemy za możliwość przetestowania wody :-))))
A co u Nas ? .. zakończyliśmy tydzień temu , dokładnie 15go przygodę z TLC.
Poznaliśmy kilka "sław", na pewno przeżycia na długo pozostaną w naszej pamięci :-)
Za dwa tygodnie nareszcie chwila oddechu i kolejne spotkanie z naszymi M&K w stolicy ;-)
no to koniecznie daj znać jak będziesz wiedziała kiedy będzie emisja w tv! :)
OdpowiedzUsuńPs: mam nadzieje, że teraz będziesz już częściej tu pisać :)
Koniecznie musisz mi powiedziec kiedy będzie Wasz odcinek w TLC:) Zadowoleni po remoncie?:)
OdpowiedzUsuńPochwalisz się zdjeciami nowego wystroju? :-)
OdpowiedzUsuń