....że jest tablet.Nasz laptop ma focha,klawiatura chodzi tak jak ma ochotę,a mnie szlag trafia...jeśli sami nie naprawimy,to we wtorek leci na gwarancje.
Więc tak w skrócie.
1.Korzystamy z chwilami z dzidzia Malkiem ;)
2.Wykorzystalismy dziadka i wyskoczylismy sam na sam do M1,obkupilam Zu i nasze mieszkanie :p
3.Myslimy i myślimy o wakacjach..czy nie poczekać jeszcze roku z Włochami jak młoda będzie miała 4 latka, a w tym roku na tydzień nad morze jechać ;) mamy jeszcze groupon do wykorzystania ;)
4.Wygralam iPad mini Apple 32gb i mordka mi sie cieszy ;)
Zdjecia bedą jak komp będzie sprawny ;)
czwartek, lutego 28, 2013
poniedziałek, lutego 18, 2013
Nie lubię poniedziałku
Poniedziałek i środa,to dla mnie dni na NIE.
Czemu ? .. a temu bo eM wraca do domu dopiero o 19:00 ( kurs włoskiego)
No ale ..wygrałam,to mam .. a raczej nie mam Męża punkt o 16:00.
Pociesza mnie fakt że jeszcze tylko 1,5miesiąca ..
Zulina śpi, ja ugotowałam obiad, dziś naleśniki z musem bananowym.
A na kolację sałatka makaronowa z tuńczykiem :-)
Rano oglądając aktualności usłyszałam że nadciągają zamiecie śnieżne.
Ma spaść nawet 10 cm śniegu .. nie powiem .. pomimo że chcę wiosnę to mordka mi się ucieszyła bo będziemy mogły przetestować nowe sanki ;)
Stare wczoraj sprzedaliśmy,więc wpadła kaska na jakąś nową zabawkę dla Zu.
Przeglądając FB , trafiłam na artykuł o JADALNYCH kredkach domowej roboty :-)
Jutro wyskoczymy do sklepu, kupimy co potrzeba i będziemy tworzyć.
Sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie :-)
Miłą niespodzianką z rana była wiadomość o wygranych gadżetach ze Scooby doo
Młoda będzie prze szczęśliwa,bo uwielbia tego psiaka ;)
Poza tym jeszcze obłowiłam się w voucher 100zł do SPA
Nagrodę z Baby Zdrój :-) i kilka innych drobnych nagród ;)
Dziś po zabawie z Zu,córcia moja wzięła krzesełko przysunęła je do mnie ..
Po czym usłyszałam "Mamo ..chodź .. porozmawiajmy.."
Miała taką poważną minę że ze śmiechu prawie spadłam z kanapy ;))
A żeby dobrze rozpocząć tydzień dla zdrowia zaczęłam ćwiczyć A6W
Już kolejny raz,teraz liczę że zgubiony wcześniej przy A6W brzuszek, wyrzeźbię w mięśnie :-)
sobota, lutego 16, 2013
Nos jak pinokio.
Jesteśmy dziś na spacerze
eM- Zuziu ale masz czerwony nos!! , czy tata też ma taki nos ?
Zu-Taaaaaak ! jak pinokio !
Pogoda od rana nie dopisywała więc wzięliśmy się za domowe porządki.
Ja upiekłam sernik waniliowo-czekoladowy,zrobiłam sałatkę warstwową z tuńczykiem.
eM w tym czasie ululał Zulinę.Kiedy Młoda wstała,zjedliśmy obiad i pogoda pozwoliła na wyjście :)
Zabraliśmy więc piłkę i w drogę ..
Zulina oczywiście sama wybierała,czapę i apaszkę ^^ ..
Obecnie w domu panuje szał na Chi Chi Love ..
Tydzień temu jeszcze wielką miłością były kucyki ;)
A od przyszłego tygodnia pewnie będą troskliwe misie które Zu dojrzała na reklamie ;).
Wiecie jak wygląda pokój naszej prawie 3 latki,po dwóch minutach odkąd
Matka skończyła godzinne porządki .^^
Wiecie jak wygląda pokój naszej prawie 3 latki,po dwóch minutach odkąd
Matka skończyła godzinne porządki .^^
piątek, lutego 15, 2013
Walentynki
..świętować będziemy dopiero dziś.
eM powiedział że przygotuje kolację a ja mam leżeć i pachnieć ^^
A tak odnośnie wczorajszego święta ..;-)
eM już przyzwyczaił się do moich szalonych pomysłów ;) , stwierdził że skoro w TLC go cała Polska oglądała to przeżyje jak w Łodzi o nim przeczytają :-P
Nasza najwspanialsza Walentynka :)
Weekend zapowiada się leniwie..(oby) ..;)
poniedziałek, lutego 11, 2013
Kukurykuuuuu
Weekend .. wieczór,leżymy obok Zu kiedy zasypia .. godzina ok 22:00.
Cisza,spokój.. i nagle na cały głos słychać .."Kukurykuuuuuuuuu"
Nie, nie mamy koguta w domu ..a może mamy ?
To Zulina o 22:00 zaczęła piać .
Nie ma co .. wyczucie ma jak ta lala ;)
Pytałyście o powtórkę naszego odcinka..
No dobra ..( niech stracę :P ) ..
22 lutego o 19:30
Swoją drogą ciekawe jak długo jeszcze będą to powtarzać ?
Wczoraj dziecko nasze kochane miało dzień "NA NIE"
Pytam czy idziemy na spacer?
NIEEEEEEEEEE usłyszałam od Zu.
Dlaczego ?
-Bo spodnie mam za małe !!!
Spodnie oczywiście za małe nie są ..a panna nasza zawsze ma fanaberie kiedy matkę
dopada PMS i nawet brzęcząca mucha ( tak ! już muchy są !) doprowadza mnie do szału.
sobota, lutego 09, 2013
Zamknij się !.
Na wstępie zdecydowałam że,zamykamy się ;)
Dlatego kto chce nadal śledzić nasze losy,proszę o zostawienie namiarów do siebie ( e-mail i adres bloga) czekam do poniedziałku.
Od wczoraj się "weekendujemy" Małż piątek wolny miał więc korzystamy z rodzinnych spacerów i zakupów ;) ..bo Zu jest prze szczęśliwa tylko wtedy gdy ruszamy w świat wszyscy razem :-)
Wczoraj na spacer wzięliśmy też naszego "fufusia" by z piłką pobiegał..jednak gdy fufuś swojego kumpla zobaczył ..to poooooleciał... więc eM za nim ... za eMem Młoda krzycząc na pół parku "Fufuuuuuśśśśś stójjjjjjj nie uciekaj Zuziiiiiii !!!!!" ... a za Zu zdyszana matka z aparatem pod pachą ;) ... uwielbiam te nasze rodzinne "spokojne" chwile ;) .
Uraczyliśmy się też wczoraj naszymi kochanymi krewetkami i bruschettą
A dziś dzień pizzy...więc by go uczcić na kolację zjemy :]
Dziś z rana tuż po śniadaniu zapakowaliśmy Zu w wózek i poszliśmy na zakupy "jedzeniowe" ..
I takim sposobem z wózkowego śpiwora wystawała głowa Zu,głowa mikiego,głowa kotka i głowa misia ..;))
Jutro jeżeli pogoda dopisze planujemy wypad do Helenowa by kaczki dokarmić ..;)
W lutym też kolejny raz poleci nasz odcinek na TLC.
eM będąc w piątek u fryzjera,dowiedział się że fryzjerka odcinek oglądała :-P ..
i jak na przesłuchaniu eMa przemaglowała :P.
środa, lutego 06, 2013
Sprzedam test ciążowy.
..nie , nie, nie ja ;)
Wczoraj przeglądając allegro moim oczom ukazał się tytuł aukcji
"Sprzedam pozytywny test ciążowy" 29,99zł .., aż dwa razy czytałam czy aby się nie pomyliłam...ale nie.. niestety,nie.W treści aukcji można było przeczytać .."zrób walentynkowy psikus ukochanemu..,testy wykonywane są tuż przed wysyłką"
Nic mnie już chyba nie zdziwi ..a co gorsza .. jedna czy dwie osoby kupiły te testy ...
Z frontu pogodowego.-dziś lekko prószy śnieg,więc liczę na to że do weekendu napada odpowiednia ilość by móc wyjść na saneczki :))
eM w piątek ma wolne więc mamy przedłużoną labę ;)
Z frontu konkursowego-Zapas pączków na jutro wygrałam ( nie wiem kiedy to zjemy,biorąc pod uwagę że już w piekarni też zamówiliśmy ;) )
Bon na 50 zł do bdsklep
niespodziankę piwną od cornelius ( oddam pewnie tacie )
Karton Crunchips
Kosmetyki
to tyle ile pamiętam z tego tygodnia ;)
Poza tym mam PMS i nie wiem jak Wy .. ale ja zawsze mam upodobania smakowe tuż przed nadejściem @ .. już 2 razy w tym tygodniu spałaszowałam kurczaka ala king kong .. i nic innego mi nie wchodzi ..:P !
poniedziałek, lutego 04, 2013
Wyjście Zuliny w odwiedziny
Weekend był i weekendu nie ma ..macie wrażenie że kiedy przychodzi sobota i niedziela to wskazówki zegara jakoś tak szybciej się poruszają ?
Wczoraj byliśmy zaproszeni na obiad do Teściów na 13:00.
Zu poznała nową ciocią ( dziewczynę szwagra) i ..nie odstępowała jej na krok, ciągle tylko było "Ciociuuuuuuu chodź idziemy się gonić !" ;) ..a jeszcze jak dostała od nowej cioci puzzle z księżniczkami to już w ogóle - pełnia szczęścia ;)
Był też występ Zu ..a muszę powiedzieć.. córcia nasza wysokie tony potrafi tak doskonale wyciągnąć że po takim występie człowiekowi przez kolejne 20 min w uszach piszczy ;))
Po 18:00 wróciliśmy do domu,bo eM jeszcze musiał się uczyć na dzisiejsze dyktando z włoskiego.
A Zulina ..Zulina po przekroczeniu progu mieszkania padła..
i tak do 7:00 przespała :))
Jaka pogoda u Was ? .. nas nie rozpieszcza,znów pochmurno i co jakiś czas pada.
Więc by umilić Zu czas upieczemy ciasteczka :-)
Na obiad dziś zaplanowałam gołąbki bez zawijania ..i jeszcze cebularze zrobię bo jakoś za mną chodzą...;))
Po 20tym planujemy wybrać się do IKEI, kilka rzeczy do pokoju Zuliny kupić chcemy aby pozmieniać odrobinę ;)) i coś czuję że .. spędzimy tam 3/4 dnia :P.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

