Weekend był i weekendu nie ma ..macie wrażenie że kiedy przychodzi sobota i niedziela to wskazówki zegara jakoś tak szybciej się poruszają ?
Wczoraj byliśmy zaproszeni na obiad do Teściów na 13:00.
Zu poznała nową ciocią ( dziewczynę szwagra) i ..nie odstępowała jej na krok, ciągle tylko było "Ciociuuuuuuu chodź idziemy się gonić !" ;) ..a jeszcze jak dostała od nowej cioci puzzle z księżniczkami to już w ogóle - pełnia szczęścia ;)
Był też występ Zu ..a muszę powiedzieć.. córcia nasza wysokie tony potrafi tak doskonale wyciągnąć że po takim występie człowiekowi przez kolejne 20 min w uszach piszczy ;))
Po 18:00 wróciliśmy do domu,bo eM jeszcze musiał się uczyć na dzisiejsze dyktando z włoskiego.
A Zulina ..Zulina po przekroczeniu progu mieszkania padła..
i tak do 7:00 przespała :))
Jaka pogoda u Was ? .. nas nie rozpieszcza,znów pochmurno i co jakiś czas pada.
Więc by umilić Zu czas upieczemy ciasteczka :-)
Na obiad dziś zaplanowałam gołąbki bez zawijania ..i jeszcze cebularze zrobię bo jakoś za mną chodzą...;))
Po 20tym planujemy wybrać się do IKEI, kilka rzeczy do pokoju Zuliny kupić chcemy aby pozmieniać odrobinę ;)) i coś czuję że .. spędzimy tam 3/4 dnia :P.
Rośnie piosenkarka :)
OdpowiedzUsuńHaha :) Mój jeszcze śpiewać nie potrafi ale jego wysokie tony też nieźle dają po uszach ;)
OdpowiedzUsuńJaka ona jest słodka! Wiem, powtarzam się :P ale naprawdę świetna dziewczynka wam rośnie :D
OdpowiedzUsuńU nas pogoda dzisiaj nie fajna. Rano jeszcze świeciło słoneczko to się ucieszyłam ale nie na długo. Pochmurno, zimno, wietrznie.
Ja z Ikei mogłabym w ogóle nie wychodzić hihi :D
Też bym się wybrała ale to pewnie dopiero jak będę w domu.
Słodka jest a te ostanie zdjęcie Mmmm :))))
OdpowiedzUsuńKurde w IKEI zawsze chyba można tyle czasu spędzić :D