poniedziałek, grudnia 29, 2014

Po świętach

Wszędzie dobrze...ale w domu najlepiej !
Jeszcze biorąc pod uwagę fakt,że święta spędziliśmy z jelitówką !..

Kiedy w piątek czekaliśmy na PKS mama mówiła,że dzień wcześniej dziadek się kiepsko czuje..jednak każdy myślał,że to zatrucie pokarmowe i tylko tyle,bo przecież dziadek wychodzi z domu raz na pół roku więc jak ma jelitówkę złapać ?

..w sobotę i niedzielę rozłożyło mamę,w poniedziałek Zu, we wtorek i środę eMa,czwartek mnie,a w piątek tatę..mam wstręt do jedzenia !..na słowo ryby,kapusta,barszcz...mnie mdli !
Nawet wielka micha słodyczy która stoi tuż przed moimi oczami przyprawia mnie o mdłości mimo że w sumie jelitówka minęła..to wstręt pozostał.

Zu szczepiona była na rota więc zawsze (dzięki Bogu) znosi te wirusówki bardzo łagodnie.

Święta więc spędzone chorobowo,ale i tak było miło i przyjemnie ;) 

Przez chorobę i fotek za wiele nie ma.

















poniedziałek, grudnia 01, 2014

Grudzień.

Za oknem,szaro i buro.
Dni kiedy jest słońce mogę policzyć na palcach jednej ręki,każdego wieczora modlę się o śnieg ;)

Starzeję się chyba bo zapał i chęci do blogowania mijają..
Tym bardziej że kiedy mam wolną chwilę to jest całe mnóstwo rzeczy do zrobienia ;)

Za nami świąteczne zakupy,te prezentowe i te ciuchowe ;) i te nadprogramowe ;) (czyt.pluszaki Jysk-owe,błyszczyki dla Zu sztuk 3 (jeden miał być :P..) itp )

Prezenty już kupione więc można na liście odznaczyć ;)

Ciuchy i buty po które jechaliśmy też :-)

A co kupiliśmy ? 



Buty dla Zu 


Buty dla mnie


Koszulka dla Zuliny


Sweterek dla mnie



Jeszcze ciuchy dla eMa,prezent dla Fufusia i kosmetyków parę ;)..

Wczorajsza niedziela spędzona u Teściów ;) więc miałam wolne z gotowaniem :D i dziś też mam labę bo wałówkę od teściowej dostaliśmy ;)))

A już za 17 dni wyruszamy na Śląsk ;))







poniedziałek, listopada 17, 2014

Śniegu chcę :D

Tak..wiem,wiem zaraz mnie zjecie :P ..ale taka pogoda jaka jest obecnie to wywołuje tylko senność.
Marzę już o śniegu,by móc iść z Zu na sanki,lub ulepić bałwana..albo po prostu na spacer po pięknie zaśnieżonym parku :-)

Tydzień z tatą minął w oka mgnieniu,ale za miesiąc już My jedziemy na Śląsk :-)

Przed Nami Mikołaj :D..
Prezent dla Zu już wymyślony dostanie

-Grę Elefun

- Crayola Doodle Magic Mata ścieralna do rysowania



Pod choinkę zaś..w planach 

Barbie Anna i Elsa


plus figurki 


i..albo gitara 


(nie wiem tylko czy zatyczki do uszu dodają w gratisie ? :P )

albo lustereczko



O ile z prezentami dla Zu problemu nie ma tak z prezentem dla eM,rodziców i dziadka jest mega problem nie mam w ogóle pomysłu..dobrze,że zostało jeszcze trochę czasu !







środa, listopada 05, 2014

A psiiiiik !!!

Z pompą chorujemy raz do roku..przeważnie w listopadzie..
I w tym roku jest tak samo !... nie wiem czy zbiegło się to z wizytą A. z chłopakami..w każdym razie od piątku tragedia !! ..
W poniedziałek zadzwoniłam do przychodni by umówić wizytę domową bo Zu miała : gorączkę,ropny katar,kaszel,i całe zaropiałe i spuchnięte oczy... co usłyszałam ? Proszę podać syrop i przyjść z dzieckiem do przychodni ! :O...
-Pani sobie wleje ten syrop..już nie powiem gdzie..może mózg pani zacznie funkcjonować..usłyszała ode mnie..rozłączyłam się.
Miałam ochotę iść i tam bombę podłożyć.

Zadzwoniłam prywatnie do lekarki i wieczorem przyjechała,wirusowe zapalenie spojówek i gardła.
Wizyta 150 zł , leki 100 zł i zastanawiam się po co te składki ? ..skoro i tak jeżeli chcę aby dobrze zadbano o zdrowie moje czy mojego dziecka i tak trzeba iść prywatnie.
4 nocka za bardzo nie przespana bo katar Zu męczy i oczy i tak siedzimy z eM i katar wycieramy i oczka myjemy.
A serce pęka :(

Mamy tydzień "wakacji" w domu więc leżymy, tzn Zulina leży bo mama to L4 nie dostaje ;)
eM wraca z pracy i przejmuje moje obowiązki bym ja mogła też się kurować,mój kochany.

Tata w piątek przyjeżdża więc będę miała trochę luzu i liczę na to że wygrzebiemy się z tej choroby raz,dwa :-)

A na poprawę Zulinowego humoru dziś wygrałam klocki x2 z Wadera :-)

środa, października 29, 2014

Czas,miło spędzony :-)

Wczoraj odwiedziła mnie znajoma ze swoimi chłopakami :-) bardzo miło spędziłyśmy czas,a dzieciaki się wybawiły :-) Zu była tak podekscytowana przyjazdem Tymka i Bartusia że obudziła się już o ...4:50 :P...wieczorem za to w locie zasnęła ;)

















Dziś ..dostałam przemiły @ ...informacja że wygrałam weekend w hotelu w Krakowie :D..
Idealnie !.. akurat skorzystamy jak będziemy na Śląsku w grudniu :-)

Przed Nami Halloween :D...mamy już na niego plany , sesese ;) Sushi+maraton horrorów na Canal + :D... 

piątek, października 24, 2014

Dwie obrączki dla nas życia sens :)






5 lat temu..mówiliśmy TAK przed Bogiem :-)

Nie wiem kiedy to minęło..biorąc pod uwagę że 10 dni temu świętowaliśmy 9 lat RAZEM

Kocham ! każdego dnia bardziej ! 

Dzisiejszą rocznicę świętujemy..razem WE TROJE,zamówimy jakieś jedzenie i będziemy cieszyć 

się wspólnymi chwilami :-) ..jutro zaś rodzinka wpada by po świętować z Nami :-)


poniedziałek, października 20, 2014

Ostatni ciepły weekend ?

Za nami podobno ostatni ciepły weekend..i sama myśl już mnie przeraża ;) ..biorąc pod uwagę,że w pogodzie w czwartek śniegiem straszą :O ..
Ostatni tydzień był całkiem przyjemny i słoneczny wykorzystaliśmy go na maxa :)

Przed Nami w piątek :-D ,piąta rocznica ślubu kościelnego ,a w sobotę mała imprezka z tej okazji :)

8 listopada przyjeżdża tata :-) więc Zu już nie może się doczekać dziadka :-))