Tak z okazji dnia Mamy naszła mnie refleksja,o życiu o zdrowiu..przecież My MAMY i nie tylko,nawet kobiety które jeszcze nie doświadczyły macierzyństwa,tak często zapominają o sobie w natłoku codziennych spraw,a kiedy już sobie przypominają o lekarzu,wtedy zazwyczaj już jest za późno.A przecież mamy dla kogo żyć !
Sama znam trzy przypadki gdzie kobiety zapomniały o sobie
-Jedna z nich mama po 40-tce..odeszła,przegrała w 2 miesiące.
-Druga młoda dziewczyna..23 lata, mama 3,5 letniego smyka,poszła do lekarza bo coś nie grało,pobrana cytologia a za 3 dni telefon by szybko przyjechać do szpitala bo wyniki fatalne.
-Trzecia,też mama,po 40-tce,ból piersi,zbagatelizowany,a kiedy już do lekarza się wybrała..usłyszała to co żadna usłyszeć nie chce,rak,operacja,chemia.
Odkąd jestem mamą,badam się,staram się regularnie.
Bo chcę widzieć jak dorastają moje dzieci,cieszyć się każdą chwilą z Nimi.
I sama też swoją mamę zawsze poganiam na badania,bo i ona musi długo żyć :-)
Na ostatniej wizycie miałam robioną cytologię,wczoraj właśnie dostałam smsa od lekarki że jest prawidłowa,kamień z serca ;)
WIĘC DZIEWCZYNY BADAJCIE SIĘ ! :)
A wracając do dnia Mamy
Dostałam od mojej kochanej pierworodnej laurkę i życzenia
"Mamo przysięgam na naszą miłość ja już zawsze będę grzeczna"
..hihi ;)
Jutro urodziny eM,w sobotę małe przyjęcie z najbliższymi :)
Miesiąc bez wizyty u lekarza miesiącem straconym.
OdpowiedzUsuńOd lutego okresu brak, od dziś na duphastonie i inną garścią leków jadę. Kiedyś dostawałam luteinę ale to o kant dupy obić..
PS. brzunio ładny wyszedł na zdjęciach z poprzedniej notki :)
Trzymam kciuki by leki zadziałały u mnie wśród znajomych bliższych i dalszych 2015 to babyboom :-)
UsuńŚwietne podejście, bardzo rozsądne ! Szkoda, ze tak mało Kobiet o siebie dba, jest świadomych, że trzeba regularnie się badać, bo potem może być za późno i zostanie tylko płacz i zgrzytanie zębami :((( .
OdpowiedzUsuń( Dziękuję za odpowiedź na poprzedni komentarz :). Czy zdradzisz mi też, której części Photoshopa używasz, bo zastanawiam się nad zakupem i chciałabym się doradzić, dowiedzieć, której Ty sama używasz :) ).
Korzystam z CS6
UsuńDokładnie... Badanie to tak niewiele czasu, a wiele czasu tu na ziemi dla nas i bliskich :)
OdpowiedzUsuńBadam się, badam :)
OdpowiedzUsuńA słowa na laurce od Zu rozbrajające :D
Bardzo dobry post! Z tego co widzę to nasze pokolenie chętniejsze do badań niż nasze mamuśki :P
OdpowiedzUsuń