poniedziałek, stycznia 25, 2016

Hu hu ha !

Troszkę Nas tutaj nie było,ale przyznaję się bez bicia,że wygodniej mi wrzucić fotkę na instagram niż siąść do komputera ;)
Dni mijają mi tak szybko,że aż sama jestem w szoku,za tydzień Li kończy 3 miesiące !
Wczoraj dziadek wrócił do domu po 3 tygodniach,wszystko co dobre szybko się kończy.
A co się wydarzyło przez ten czas gdy Nas nie było ?
Za nami badanie bioderek Lilci,wszystko dobrze :), fajnie było znów wrócić w progi Pro-Familii..wróciły przepiękne wspomnienia.
Szczepienie też odbyliśmy,Li waży 5100 i mierzy 57 cm,trochę się urosło Bubusiowi ;)
Po szczepieniu popłakała,ale cycuś ukoi każdy ból :)
Dziadka pochwalić muszę bo został z dziewczynami,dzięki czemu my nie musieliśmy ich ciągać po urzędach,podczas załatwiania spraw :) oczywiście robiliśmy to w ekspresowym tempie,bo Li je cyca na żądanie..i tylko cyca,butelki nie akceptuje żadnej,więc tuż po karmieniu i ululaniu szybko pobiegliśmy ;)
Co tam jeszcze..aaaa..mamuśka też po kontroli u gin,jest jak nówka ;) ..
Lilka obecnie przechodzi skok rozwojowy i od 3 dni mamy hardcore ;) maruda mała śpi tylko na rękach,bo w wózku tylko 30 min z zegarkiem w ręku ;),jak nie śpi to najlepiej przy cycu ;) ..a nocą też najlepiej co godzinę by jadła ;)..
Zuzik..bez zmian ;) czyli trochę w przedszkolu->choroba->trochę w przedszkolu itd.
Jednak całe szczęście,że wyzdrowiała ostatnio i uczestniczyła w imprezie z okazji dnia babci i dziadka :) , dziadek i babcia zawitali do przedszkola na przedstawienie i podwieczorek :)
Niebawem cała nasza czwórka wybiera się na wycieczkę,do Warszawy ;) ..
To co ? czas na fotki ;)















4 komentarze:

  1. Uwielbiam bezzębne uśmiechy u maluszków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnie dziewczyneczka ślicznie :). Nie wiem jak to jest z tymi maluchami, że jedne bez problemu po butelce łapie cyca, lub po cycu butelkę, a inne nie... Mój bratanek już 9 msc absolutnie nie czepi się butelki. Próbowali od 5msc Filipka bolał brzuch, chcieli podać herbatkę, mleko nic. Butelek mają chyba z 6, ale każda jest be... i tak herbatka tylko łyżeczką. Dlatego próbuj Lilcie uczyć troszkę na butle, po później może być kłopot...

    Piękna Zima była, bo u nas już niestety się zmyła... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że to nie kłopot :) Zu jak poczuła,że z butelki łatwiej to odrzuciła cyca,a i ciężko było później jej butelkę odstawić.No i miała butelkową próchnicę,więc Li jeżeli się uda będzie bezbutelkowa.Jak już będzie starsza to są kubki niekapki etc :)

      Usuń
  3. Jaka fajna rodzinka :) I zima piękna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń