Dziś zawitał do Nas mój tata,więc odezwę się w przyszłą niedzielę lub poniedziałek ;)
Buziaki ! :)
sobota, września 28, 2013
czwartek, września 26, 2013
Remont.
Remont pokoju Zu przed Nami,jednak pogoda ciągle nie taka jak być powinna..więc zobaczymy czy jeszcze w tym roku ruszymy czy poczekamy do wiosny,chociaż marzy mi się JUŻ ;)
Wizja już jest ;) kolor ścian kremowy/jasny brąz a jedna ściana w pasy takie zestawienie kolorystyczne ..
Podłoga albo ciemna jak w salonie albo białe panele imitujące drewno ;)
to tak na początek później będziemy myśleć nad mebelkami ;)
środa, września 25, 2013
Imieniny przed nami
Nigdy imienin nie obchodziłam,na Śląsku są tylko urodziny :) zaś w Łodzi urodziny obchodzi się do 18 roku a później imieniny,eM zawsze wychodzi na tym na plus bo od moich rodziców prezent dostaje i w maju i we wrześniu ;) cwaniak !
W niedzielę robimy małą imieninową imprezę, ok 15 osób.
Czeka mnie sobota w kuchni ;) ale gotować uwielbiam więc nie narzekam :)
Tort zrobić muszę,wymyśliłam śmietankowy z mascarpone i dekoracje z białej czekolady zrobione własnoręcznie :) do tego szaszłyki z kurczakiem i mielonym,jajka faszerowane i jeszcze kilka innych rzeczy ;))
W prezencie eM dostanie Fife 2014 na ps3 ;)
A w przyszłą sobotę czekają Nas zakupy jesienno/zimowe ;)
niedziela, września 22, 2013
Nowe nadzieje :)
Nowy cykl,nowe nadzieje :)
Serce moje się raduje jak widzę że i eM w 100% dojrzał do drugiego dziecka.
Dziś robiliśmy porządki ciuchowe,sześć worków do wrzucenia do pojemników PCK,plus dwa z ciuszkami po Zu,tymi bardziej wysłużonymi i bucikami z jej czasów maleńkości :) i kiedy tak te ubrania przebieraliśmy to od eM słyszałam "zostawmy tą czapeczkę/body/spodnie Zu tak słodko w nich wyglądała,drugi maluch też pewnie będzie" :)))
sobota, września 21, 2013
Jesień ? + edit
Wiecie kiedy wyczuwam jesień ?
Kiedy pstrykając fotki na spacerze moje dłonie,pomimo słońca stają się po 10 minutach od wyjścia z domu zimne.
I niby słońce świeci,niby grzeje..ale już nie tak jak 2-3 tygodnie temu.
Chociaż podobno jeszcze jesień ma nas ciepłem rozpieścić ?
Oby ;)
Bo w przyszłą sobotę przyjeżdża mój tata :) , Zu nic nie wie więc będzie miała niespodziankę :)
a jeszcze jak zobaczy że dziadzia kupił Barbie mega bloks z kabrioletem to w ogóle będzie w siódmym niebie :)))
Edit 22.09
W niedzielę rano zawitała @
Cóż,kolejny przyjemny miesiąc przed nami ;)
czwartek, września 19, 2013
Bielizna :)
Lubicie sexi bieliznę ?
Ja uwielbiam ;) mam na myśli tutaj różnie sexi nocne koszulki lub gorsety :)
Mąż mój ofiarował mi prezent. ;) ( sobie w sumie też ;) )
Ja uwielbiam ;) mam na myśli tutaj różnie sexi nocne koszulki lub gorsety :)
Mąż mój ofiarował mi prezent. ;) ( sobie w sumie też ;) )
środa, września 18, 2013
Zu.
Zu się bawi..
-Mamusiu !!! Ale ja muszę upieprzyć !
-Upiec się mówi.
-No tak,upiec , mamusiu ja muszę pieprzyć.
-Piec !
Któregoś poranka..
a w temacie czekania,nadal czekamy,niby jest CIEŃ jednak taki cień kilka razy zawiódł.
-Mamusiu !!! Ale ja muszę upieprzyć !
-Upiec się mówi.
-No tak,upiec , mamusiu ja muszę pieprzyć.
-Piec !
Któregoś poranka..
Godzina 6:20
-Mamooooo pacerekkkkk
-Zuziu jest za wcześnie na spacerek
-mamooooooo pacerekkkk !!!!
-Zuza ...jest za wcześnie..
-mamoooo chce pacerekkk !!!!
-Później !
-Mamo !!!!! Ja nie chcę na SPACEREK ja chcę PLASTEREK bo mnie plecy bolą !!
Kurde..nie mogła tak od razu ?
;)-Mamooooo pacerekkkkk
-Zuziu jest za wcześnie na spacerek
-mamooooooo pacerekkkk !!!!
-Zuza ...jest za wcześnie..
-mamoooo chce pacerekkk !!!!
-Później !
-Mamo !!!!! Ja nie chcę na SPACEREK ja chcę PLASTEREK bo mnie plecy bolą !!
Kurde..nie mogła tak od razu ?
a w temacie czekania,nadal czekamy,niby jest CIEŃ jednak taki cień kilka razy zawiódł.
poniedziałek, września 16, 2013
Czekamy.
Jutro,lub w środę wszystko będzie jasne ;)
Zależy od mojej cierpliwości ;) ale czekam..spokojnie,bez nakręcania.
Może będę miała najpiękniejszy prezent na imieniny eMa które już 29.09 :)
Zależy od mojej cierpliwości ;) ale czekam..spokojnie,bez nakręcania.
Może będę miała najpiękniejszy prezent na imieniny eMa które już 29.09 :)
niedziela, września 15, 2013
Raffaello i porządki.
Naszła mnie,no nie tylko mnie bo i Zu i eM ochota na raffaello,no ale...właśnie,nie lubimy tego migdałka :P który jest w środku ;) więc stwierdziłam że sama zrobię ;) , efektami oczywiście się pochwalę jak już je stworzę ;)
Widzicie pogodę za oknem ?! U nas od piątku paskudnie,pochmurno,mglisto,deszczowo co jakiś czas :( chociaż jest cień nadziei..podobno ten tydzień jeszcze ma być deszczowy ale przyszły już piękna polska złota jesień :)
Porządki,blogowe.
Przejrzałam osoby które mają dostęp,wypowiada się garstka( ta garstka się martwić nie musi ;) )
Inne,niestety "polecą".
Aguuusia_88@wp.pl ,do niektórych z Was pogubiłam hasła/zaproszenia/adresy więc proszę o wysłanie ;)
Widzicie pogodę za oknem ?! U nas od piątku paskudnie,pochmurno,mglisto,deszczowo co jakiś czas :( chociaż jest cień nadziei..podobno ten tydzień jeszcze ma być deszczowy ale przyszły już piękna polska złota jesień :)
Porządki,blogowe.
Przejrzałam osoby które mają dostęp,wypowiada się garstka( ta garstka się martwić nie musi ;) )
Inne,niestety "polecą".
Aguuusia_88@wp.pl ,do niektórych z Was pogubiłam hasła/zaproszenia/adresy więc proszę o wysłanie ;)
sobota, września 14, 2013
Przewrotność konkursowa.
Chcę wygrać nagrodę główną-wygrywam niższą.
Chcę wygrać niższą-wygrywam główną.
Chcę wygrać niższą-wygrywam główną.
;-) i tym razem zamiast niższej wygrałam główną,chciałam dla taty koszulkę lub piłkę Ruchu Chorzów,wygrałam...profesjonalny trening piłkarski prowadzony przez piłkarzy oraz pamiątkowe zdjęcie z podpisami :P
Mama śmieje się z taty i mówi,no skoro chodzisz tam i gardło zdzierasz na meczach,to teraz sobie pobiegasz :D
Będąc w temacie konkursowym,u Aparatki wygraliśmy zapas pysznych paluszków i właśnie czekamy na kuriera :) w konkursie MiniMini płyty z bajkami i muzyką dla Zuliny,a na portalu mamdzieci.pl 3 pary butów z Befado :) to taki z ostatniego tygodnia albo dwóch ;)
A w temacie nie konkursowym.
Czekamy...jest szansa,jest nadzieja :)
czwartek, września 12, 2013
U dentysty
Dziś Zu pierwszy raz odwiedziła dentystę,przeżyliśmy szok !
Nasze dziecko ani nie pisnęło !!! a miała jedną małą dziurkę którą trzeba było zaplombować,Zuzia grzecznie siedziała z otwartą buzią,plombę wybrała różową a w nagrodę od pani doktor dostała pierścionek :)))) a my w piórka obrośliśmy :) bo dr chwaliła że córa taka dzielna,że inne dzieci to uciekają gdzie pieprz rośnie :) a jeszcze pani recepcjonistka jak zobaczyła Zu to tylko chodziła i mówiła "aleeeee nas śliczna dziewczynka odwiedziła ! :) "
poniedziałek, września 09, 2013
W obiektywie
Pogoda rozpieściła Nas słońcem i ciepłem :)
więc w domu bywaliśmy tylko na drzemkę Zu i na obiad :)
poza tym spacerowaliśmy po parkach,bawiliśmy się na placach zabaw :) , byliśmy na turnieju piłkarskim gdzie Zu dostała szalik,kalendarz i plan lekcji Widzewa :),robiliśmy zakupy a wieczorem padaliśmy jak muchy ;)
..no dobra trochę sił jeszcze było na to by "myśleć" o rodzeństwie dla Zuliny ;)
więc teraz czas na fotki :)
środa, września 04, 2013
Mija dzień za dniem..
Uwielbiam nasze miasto,miejsce w którym mieszkamy,nasz park i sąsiadów :)
Zu jest mega szczęśliwa kiedy od 15:30 na balkonie bądź w parku ( zależy od pogody) czeka na eMa :) i ta jej radość kiedy go zobaczy,jakby nie widzieli się z tydzień :) a przecież tylko 8h był w pracy :)
Nie wyobrażam sobie rozdzielenia rodziny na rzecz pracy,pieniędzy o nie.
Jak wspomniałam we wcześniejszym poście kuzynka wraca do PL,bo też doszli do wniosku że pieniądze i wygodne życie nie są warte rozłąki z rodziną i życia na obczyźnie.
Wybrałam też telefon ;) po miesiącu poszukiwań ;) stanęło na HTC incredible S ;) kilka telefonów po mej głowie chodziło ALE zawsze było jakieś ALE...najpierw prestigio,wygląd okej,środek też całkiem,całkiem ale na ziemię mnie sprowadził szybko nasz znajomy co telefonami się zajmuje,że to szmelc bo firma mało znana a i problemy często z wyświetlaczem i zasięgiem są,następny był SE ten co mi się podobał nie miał żadnego systemu operacyjnego :( ,kolejna Nokia ..znów to samo..albo brak systemu albo procesor nie taki jak ma być..uffff no ale już wybrałam i w weekend kupić idziemy ;)
W sobotę też wybieramy się na mecz,turniej fan clubów Widzewskich :) Zu już chodzi i co chwilę pyta czy już idziemy na mecz ???!! ;)
W planach jeszcze działka bo grzyby się pojawiły :)) ale to może w kolejny weekend albo początek października :)
Zdobyłam też dla Zu wymarzone spodnie :)) firmy Mamatu alladynki Jungle :)) zakochałam się w nich zresztą Zu też !:)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

