czwartek, listopada 28, 2013

Prezenty,prezenty.

Zbliżają się święta a jak święta to prezenty.


Dla Zu już wymyślone ( kilka notek wstecz ;) )

Dla eMa.-eM chce koszulkę Lazio,więc mu się dorzucę,ale pewnie i tak jakiś drobiazg jeszcze dokupię ;)

Mój tata-dostanie od nas koszulkę Widzewa ze swoim nazwiskiem.

Mama-chce tylko krem,ale chyba oszalała jak myśli że już nic nie dokupimy ..coś z biżuterii albo coś do kuchni :) 

Teściowa-jakiś komplet pościeli,lub zestaw ręczników.

Teść-?! Nie mamy pojęcia ;) myślimy jeszcze ;))))

Dziadek-też pomysłu brak...póki co.

3 komentarze:

  1. Dziki szał na prezenty chyba już u wszystkich ;)
    Wcale się nie dziwię, bo bieganie przed samym Mikołajem, czy Gwiazdką to nie na ludzkie nerwy ;)
    Lepiej na spokojnie. Ja nadal nie wiem co z tą Gwiazdką zrobić... ;)
    Dla rodziny i teściów jednak już mam pomysł na prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że my nie mamy co roku takiego problemu ;)
    Święta zazwyczaj spędzamy tylko we dwoje, a nawet jeśli z rodziną to nie robimy sobie prezentów.

    No, ale Wam trzeba przyznać, że macie świetną organizację ;) Przynajmniej dwa dni przed gwiazdką nie będziecie biegać i szukać prezentów dla bliskich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dalej nie mam pomyslu co kupic rodzicom... :(

    OdpowiedzUsuń