Wychodzicie gdzieś ? :-)
My tak !! ....na balkon ;)
Szaleństwo nie ?;)
A tak na poważnie,nowy rok powitamy razem,we troje w domu :-)
Zrobię dobre jedzonko :-) i będziemy wyczekiwać fajerwerków :)
Życzę Wam Kochane by Nowy Rok był lepszy od tego mijającego :-)
i aby wszystkie wasze marzenia się spełniły :-)
Duży balkon nie jest zły:D
OdpowiedzUsuńSzczęśliwego Nowego;*
Dzwonić o 00:00?:P
My korzystamy z okazji, że jeszcze jesteśmy we dwoje i mamy zamiar imprezować z przyjaciółmi :)
OdpowiedzUsuńSzczęśliwego Nowego Roku dla całej Waszej Trójeczki! :)
We trójkę wybyliśmy na Śląsk do innej blogowej rodzinki ;)
OdpowiedzUsuńTo chyba będzie nasza coroczna tradycja he he
Szczęśliwego Nowego Roku Kochani