Dni lecą jak szalone,wstaję a tu już czas iść spać.
Ogólnie każdy dzień wygląda podobnie ;) spacery,zabawy,sprzątanie,gotowanie :-) ale uwielbiam tą naszą codzienność :-) a przepraszam teraz do innych rzeczy doszło moje nowe hobby ..
SZYDEŁKOWANIE :D..uparłam się jak osioł,że się nauczę !! i koniec kropka ;) no i jakoś powoli idzie..;)) wciągnęło mnie to strasznie ! ;)
Obecnie jestem na etapie szydełkowania opaski i komina dla Zu,ale włóczka mi się skończyła :P
eM z pomocą po pracy wróci , nową kupi ;)))
Te "wypociny" u góry to czapa dla Zuliny a buciki,buciki dla pewnej małej fasolki :-))
Nie,nie.. nie naszej ale równie bardzo bliskiej sercu memu :)))))
Święta za pasem..był pomysł teściowej by spędzić je na wsi,na działce,całą rodziną,ale nie wiadomo czy wypali bo jedna z cioć eM ma pod opieką swoją teściową którą nie ma kto się zająć (pomimo że wnuki blisko..:-/ )
Tak więc pewnie pierwszy dzień zaprosimy teściów do Nas a na drugi My pojedziemy do nich ;)
Poza tym..aaaaaaaaaa za prawie miesiąc 4 urodziny Zu ! ;)))))
Na dzień dzisiejszy chce tort z..uwaga.....Fioną :P....
Nie mam pojęcia co jej mamy kupić..wszystko ma..
Na Zajączka dostanie domek dla barbie i ciastolinę play doh zamek..
Z każdym kolejnym rokiem,świętem ...pomysły mi się wyczerpują ;)
Widzę, że nieźle ci idzie to szydełkowanie :) Buciki są przesłodkie :) No i czapka też śliczna :)
OdpowiedzUsuńJejciu jak ona rośnie, taka już duża!! Aga, a pamiętam jak jeszcze z brzuszkiem chodziłaś! Ba pamiętam, wasze staranka :) No piękne zdjęcia, a hobby - szydełkowanie to całkiem fajna sprawa. Może też kiedyś się zajmę, bo podobają mi się ciuchy robione z włóczki :)
OdpowiedzUsuńWidzę, że odkryłaś w sobie nowe talenty :) Czapka świetna, na pewno Zuzia będzie w niej uroczo wyglądać!
OdpowiedzUsuńSzydełkowanie to chyba fajna sprawa, szkoda, że ja nie umiem, ale może jeszcze wszystko przede mną? Zuzanka jak zwykle urocza :) Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńCałkiem fajnie wyszła Ci ta czapeczka i buciki :))
OdpowiedzUsuńPiękną macie pogodę i zdjęcia cudne. U nas pogoda ciągle płata figle i przeważają dni z kurtką i czapką oraz kaloszami i parasolem :((