wtorek, kwietnia 22, 2014

Święta i po świętach ;)

Zakupy,gotowanie,sprzątanie,przygotowywań sporo a tu już po świętach ;-)
Zmęczona jestem ale szczęśliwa :-) czas miło spędzony,w niedzielę teściowie,szwagier i ciocia eM byli u nas cały dzień,w poniedziałek my u nich :-)

Piątek i sobota spędzona na gotowaniu,z przerwami na spacery i święcenie pokarmu :-) dobrze że eM miał wolny piątek to się w miarę szybko uwinęliśmy z jedzeniem ;)









/śniadanie Wielkanocne :-) /



/z babcią :-) /

 / z wujem :-) /





 /Zu idzie z koszyczkiem ;) /

/..czekając na księdza ;) /

/a po kościele..../



 /w drodze do Babci/


Dziś wracamy do rzeczywistości w której bardzooo ciężko nam się odnaleźć..eM wrócił do pracy ale...tylko 6 dni roboczych i znów wolne :-) długi weekend majowy,jak pogoda pozwoli to jedziemy na wieś,na działkę :-) 10 maja urodzinki Królewny i przyjazd mojego taty na tydzień :-) i ..remont pokoju Zuliny...:) a później..później już raz dwa zleci do końca czerwca :D i naszych wakacji :-) hihi

5 komentarzy:

  1. Ahh az mi sie zatesknilo za polskimi swietami i gora jedzenia :) tutaj raczej sie nie da przejesc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Swieta szybko minely.ale pogoda przynajmniej dopisala:-). Fajna opaska:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zu to chyba oczko w głowie każdego członka rodziny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie święta wyglądały u Was :)

    OdpowiedzUsuń