..a guzik prawda.
Mam wrażenie że jestem jeszcze bardziej przerażona,zlękniona..o to aby wszystko było dobrze,bez komplikacji.
Podświadomie porównuję ją do ciąży Zuzkowej,ta póki co jest bardziej łaskawa (odpukać w niemalowane z tysiąc razy ;) ) w ciąży z Zu od samego początku tuliłam się z wc aż do ok 16tc.
W tej tylko strasznie męczą mnie wahania nastroju z euforii przechodzę w sekundę do lęku i smutku,po kolejnej sekundzie złoszczę się,oczywiście to wszystko w głębi duszy ;) bo Zulina by nie zrozumiała co mamuśka odwala ;)...
Brzuch bolał jakiś tydzień przed spodziewanym okresem i jeszcze kilka dni po nim,teraz już jest spokój na szczęście.
Libido, o mamusiu jest w wersji MEGA ;) ..już współczuję eMowi :P
Apetyt ? ..a tu różnie..ogólnie to co uwielbiałam nadal uwielbiam ;)
Płaczliwa się stałam..wieczorem np. patrzę na Zuzka jak śpi i płaczę..bo mi tak szybko urosła,bo już taka samodzielna,bo już taka duża :P ..
Zaćmienie ciążowe ..w ciągu kilku ostatnich dni..zdarzyło mi się przypalić parę rzeczy..
Wyczekuję już 16 marca..boję się jak cholera !! ale staram się nie dopuszczać negatywnych myśli do mej głowy ;)
Najbardziej zaskoczył mnie fakt..mego brzucha ;)

Każda ciąża jest inna, czy łatwiejsza - polemizowałabym wiedząc co kobitki w mojej rodzinie przechodziły.
OdpowiedzUsuńMam nadzieję, że nie będziesz obejmować muszli w ogóle, bo ja skończyłam dopiero po 24tc i dwukrotnym pobycie w szpitalu w okolicach 8-10 tygodnia.
A brzunio... nie znam się, ale wywaliło aż tak szybko? Może to trojaczki :P
Tia :P pięcioraczki :P !!!
UsuńZ Zu też całkiem szybko się zaokrągliłam,w drugiej podobno szybciej rośnie.
Oo jaki brzuszek ;))
OdpowiedzUsuńNo to oby wszystko poszło dobrze !
Ojeeeej! Wchodzę i co widzę! Ależ miła niespodzianka! Kochani gratuluję Wam serdecznie. Trzymam kciuki, by wszystko było dobrze i maleństwo dobrze się rozwijało :)
OdpowiedzUsuńno no brzuszek calkiem spory jak na 4-ty tydzien ciazy:) ale racja,mi w drugiej tez szybko sie brzuszek pokazal. zycze zero mdlosci i zebys dala rade z ta chustawka nastrojową:)
OdpowiedzUsuńCzy tylko ja dopiero teraz tu dotarlam??? Co ja pacze!!! Kochana sciskam i gratuluje!! (bo chyba juz mozna? ;)) Czekamy na wizyte u gina, a co do brzuszka to naprawde spory, jak na tak wczesna ciaze ;) Bedzie pieknie, nic sie nie martw :*
OdpowiedzUsuń